středa 5. září 2018

Shari Lapena: Někdo cizí v domě

Máte pocit, že svého partnera, se kterým žijete, perfektně znáte? Možná se mýlíte..


Abych se přiznala, tak podobné bestsellery moc často nečtu, protože mě většinou zklamou. Po Dívce ve vlaku jsem nějak na knihy z edice světový bestseller zanevřela. Po této knize jsem ale sáhla na doporučení kolegyně a hlavně v den, kdy jsme ji v Luxoru měli za 50%.  Ještě ten den jsem ji začala číst a velmi mile mě překvapila. Nejprve jsem měla pocit, že přesně vím, jak celý příběh skončí, což mě moc nebavila, avšak konec mě opravdu hodně překvapil.

Kniha je o manželském páru Tomovi a Karen. Kniha začíná Tomovým návratem z práce, kdy ho hned u příjezdové cesty překvapí, že auto jeho manželky je pryč. Po chvíli zjistí, že nechala i otevřené vchodové dveře a v kuchyni rozdělanou večeři. To se ale Karen vůbec nepodobá, proto je Tom více než znepokojen.

Dozvídáme se, že Karen měla autonehodu a to ve čtvti, kam by podle Toma nikdy nezavítala. Karen si nepamatuje, proč tak rychle vyběhla z domu, ani kam jela. S pomocí odborníka se snaží vzpomenout si na co nejvíce věcí z tohoto dne. Oboum - Tomovi i Karen je v těchto chvílích velkou oporou jejich sousedka. Vzpomene si Karen nakonec proč jela uprostřed večera, kdy měla rozdělanou večeři pro svého manžela do čtvti, kam by málo kdo zavítal? Je jejich sousedka opravdu tak dobrá kamarádka jak se zdá? 

Kniha se mi četla opravdu dobře a jsem ráda, že tato kniha opět prolomila ten můj strach ze čtení knih z edice světový bestseller. Momentálně mám rozečtenou i druhou knihu autorky - Manželé odvedle, tak pevně doufám, že ani tato mě nezklame.

Všem, kdo rádi čtete thrillery s překvapivými konci, tuto knihu můžu jenom doporučit! :)

0 komentářů:

Okomentovat