středa 13. září 2017

Patrik Hartl: Prvok, Šampón, Tečka a Karel




Tak jsem po dlouhé době sáhla taky po něčem jiném, než po detektivce a rovnou po oddychovce od Patrika Hartla. A byla jsem víc než nadšená! Hledala jsem nějakou lehčí knihu na léto a kolegyně z práce mi nabídla, že mi od něj zkusí něco půjčit. Knihu jsem přečetla za jeden den, byla naprosto skvělá a mohu Vám jí jenom doporučit.

Kniha je o čtyřech kamarádech ve středním věku, kteří tak nějak mají pocit, že nežijí život, jaký si představovali, když byli mladší. Dohodnou se proto, že sami sobě dokážou že "nejsou sráči". Jako první úkol, který musí každý z nich splnit aby nebyl sráč je svléknout se do naha a to nehledě na to, kde zrovna jsou. Tyto úkoly jim přinesou do jejich životů několik zvratů a problémů. Ale aspoň už nejsou sráči..

Na knize se mi nejvíce líbilo to, jaký měli tyto čtyři kamarádi charakter. Každý byl úplně jiný a když došlo na plnění úkolů, každý byl v naprosto odlišné a originální situaci.

Od Patrika Hartla jsem četla ještě knihu Okamžiky štěstí, která mě popravdě nezaujala tak moc, jako právě kniha výše zmíněná. Zbývá mi tak zatím už jen Malý pražský erotikon, na který se chystám v nejbližší době.

Pokud ani ty nechceš být sráč, jdi na http://www.patrikhartl.cz/nezarazene/nebud-srac/




0 komentářů:

Okomentovat