středa 20. září 2017

Oblíbenosti: Léto 2017

Už to je přes půl roku co jsem naposledy zveřejnila článek do rubriky Oblíbenosti. Ne že by se v mém životě od té doby nic zajímavého neudálo, jen jsem chtěla čas na rozmyšlení, jestli chci tento blog vést jen jako knižní, nebo přidávat i články na jiná témata. Abych řekla pravdu, od té doby co chodím do školy, jsem těch stránek v právě rozečtené knize moc nepřečetla. Když totiž přichází podzim a s ním i deštivé a chladné počasí, mám spíše náladu něco psát než číst. Proto jsem se rozhodla, že to zkusím a budu přidávat i neknižní články. Třeba to někoho z vás bude bavit stejně tak, jako ty knižní..



Léto jsem měla spíše pracovní. Na žádné dovolené jsme nebyli, ale i přesto si myslím, že jsme si léto užili.

Na začátku června jsem dodělala jazykový kurz na Jipce. Taková rada. Pokud se chcete naučit anglicky, radši ty peníze investujte do cesty někam do zahraničí, kde se podle mě za pár měsíců naučíte to, co já za ten rok na kurzu. Sice jsem se zlepšila o úroveň, ale všechno se tam probíralo ve strašně rychlém tempu, a já se v tom všem začala tak po čtvrt roce ztrácet.

V červnu se také z naší tříčlenné smečky stala čtyřčlenná. Pořídili jsme si další činčilýho kluka, kterého jsme pojmenovali Alfréd. Původně jsme chtěli úplně černého, aby s Pinďou tak hezky kontrastoval, ale nakonec jsme si domů přivezli takovej malinkej šedivej uzlíček. Seznamování bylo ze začátku docela boj, ale za tři dny to už byla nerozlučná dvojka.



V druhé polovině června jsem si konečně dodělala maturitu! Schválně jsem ten jeden předmět nechávala na poslední pokus, aby to bylo napínavější...

Na konci června jsme se s Martinem vydali do Tiskárny na vzduchu na koncert MCho Geye a Prago Union.

Pak jsem celý červenec pracovala, až pak na konci měsíce nás moji rodiče vzali na výlet na hrad Zvíkov a do Písku. Na Zvíkově mě potkala taková nemilá věc. Měli tam totiž antikvariát a já si doma nechala celou peněženku. Nakonec jsem přeci jenom dvě knihy dostala, ale potřebovala bych tam ještě tak dvě hodiny abych se prohrabala všemi těmi regály.
V Písku už jsem byla dřív a naprosto to tam miluju. Kdybych mohla, nejspíš bych se tam přestěhovala.


Na začátku srpna jsme byli opět na koncertě Prago Union, tentokrát na náplavce na lodi Cargo Gallery. Až na to, že začali asi o hodinu pozdějí, než měli, to byl jak jinak než skvělý koncert.

Na konci srpna se konala ještě jedna akce v Crossu kde hráli Skywalkeři a Mc Gey. Až do poslední chvíle jsem myslela, že zůstanu doma. Nakonec jsme se ale odhodlali a vydali se tam. Stihli jsme jen jednu předkapelu a Geye (kterej byl jako vždy úžasnej). Na hlavní kapelu večera jsme nemohli zůstat, protože jsme šli s Martinem oba druhý den do práce.


No a asi nejlepší věc, která se mi za léto stala bylo přijetí na VOŠ sociálně právní na obor sociální pedagogika. Tak mi držte palce ať tam vydržím co nejdéle. Nejlíp celé tři roky! :D


0 komentářů:

Okomentovat