neděle 9. září 2018

Shari Lapena: Manželé odvedle

Lidé jsou schopni téměř všeho.
Po přečtení knihy Někdo cizí v domě byly Manželé odvedle jasnou volbou. Pokud jsem u knihy Někdo cizí v domě hltala každé slovo a byla z ní totálně nadšená, tak u Manželé odvedle to platí dvojnásob! Knihu jsem přečetla asi za dva dny a mám chuť si jí přečíst hned znovu jak mě bavila. :D Napětí panovalo téměř od první stránky.

I tentokrát se jedná o thriller. Stejně jako u Někdo cizí v domě se i tato kniha motá kolem manželského páru. Tentokrát jde o Anne a Marca, kteří mají šestiměsíční holčičku Coru. Jednoho dne dostanou pozvání k jejich sousedům, kteří ale děti moc nemusí a nelíbí se jim, že by si Coru vzali sebou, když chůva hlídání na poslední chvíli odřekla. Marca napadne, že by mohli malou prostě nechat doma, vzít si sebou chůvičku a každou půl hodinu jí dojít domů zkontrolovat. Mají to k sousedům přeci jen pár kroků, není se čeho bát. Anne je z toho celý večer celá nesvá a nechce nic jiného, než se už konečně vrátit domů. V jedenáct jde malou zkontrolovat a je tam nezvykle dlouho, vrátí se až skoro za hodinu. Další na řadě je Marco, který holčičku kontoluje v půl jedné. Zhruba o půl hodiny později Anne Marca konečně přemluví k odchodu. Při příchodu k hlavním dvěřím jejich domu si všimnou,že jsou otevřené. Anne hned vybíhá za dcerou do dětského pokojíčku, jestli se jí něco nestalo. K jejímu zděšení dcera v postýlce není.

Začíná vyšetřování, při kterém se manželé stanou hlavními podezřelými. Jak společně zvládnou celou situaci a jaká tajemství vyplují na povrch? Povede se policii vypátrat kdo Coru unesl a vrátí se v pořádku zpátky k rodičům? 

Knihu mám z megaknihy.cz, kde je nyní za 236, což je jedna z nejlevnějších cen, za kterou jsem tuto knihu viděla.. Navíc to není tak dávno, co se otevřelo výdejní místo v Modřanech, které mám skoro za barákem, kam si můžete nechat knihy poslat jenom za 29,-. Takže kdo jste z okolí, vyjde vás to levněji než třeba přes PPL nebo Zásilkovnu.

Kdo jste ještě nečetl nic od Shari Lapena, rozhodně doporučuji obě dvě knihy. Pokud jste stejně jako já četli jenom Někdo cizí v domě, na nic nečekejte a sáhnete i po Manželé odvedle. Já si teď dávám na chvilku pauzu od thrillerů a pomalu se začítám do knihy Deník pražského studenta, takže na další recenzi se můžete těšit už brzy!

0 komentářů:

Okomentovat