pondělí 10. září 2018

Haul: Wish

Můj první nákup ze stránky WISH.
Protože to byl úplně můj první nákup z wish a já nevěděla, co od této aplikace mám čekat, neobjednávala jsem si nic dražšího, pouze kousky, které se mi líbily a nebyly drahé.

Jako první mi přišel piercing do nosu a falešný septum. Falešný piercing jsem si koupila jen kvůli focení, ale musím říct že je více kvalitnější než ten zlatý kroužek, který teď normálně nosím. Jsem velmi mile překvapena ze způsobu ,,zapínání" kroužku, který je o hodně jednodušší než u kroužků, které jsem měla s českých eshopů. Cena za oboje: 45,-

Jako další mi přišly nádherné zaklínačské plugy! Myslela jsem si, že budou celé dřevěné a ten vlk bude vepředu vystouplý, ale pak jsem se znovu podívala na obrázek a poznala jsem, že i z toho obrázku je patrné, že plug celý dřevěný nebude. I tak ale vypadají krásně. Cena: 184,-

Jako poslední mi přišel delší zlatý řetízek spojený s chokerem, který vypadá nádherně! K většímu výstřihu ideální. Cena: 25,-

Zásilky vám přijdou po jedné, protože většinou jsou od jiných prodejců. Všechno mi přišlo asi do dvou týdnů, takže mnohem dřív, než mi aplikace psala.

Až budete objednávat, doporučuji kouknout na google, kde najdete spoustu slevových kódů, které se většinou vztahují na úplně první nákupy z aplikace. Za nákupy pak dostáváte body, které následně můžete proměnit také za slevy. Za tento nákup jsem dostala 25% slevu na další nákup, což si myslím je celkem dost, na to, že jsem tam utratila cca 300,-. Aplikace funguje na android i IOS. Wish vám nabízí i velkou nabídku produktů, které máte zadarmo, pouze platíte poštovné. (Poštovné se v této aplikaci platí vždy, není to jako například u aliexpressu) Přímé odkazy vám do článku dávat nebudu, věřím, že všichni případně umíte do hledače zadat "nose piercing". 

Objednávali jste už někdy z aplikace wish nebo teprve plánujete že tuto aplikaci vyzkoušíte? 

0 komentářů:

Okomentovat