neděle 30. prosince 2018

Linda Green: Před pikolou za pikolou

Troufnete si na pár vteřin zavřít oči?


Při snídani se snažíme hrát normální rodinku. Tak normální, jak to jen jde, když u stolu chybí jedno dítě a čaj vaří policistka.

Tuto knihu mám v knihovně už poměrně dlouho. Tenkrát, když vyšla, tak mě strašně moc zaujala anotace a teď, o rok později si říkám, přoč jsem sakra něco tak skvělého nečetla dříve? Jedinou věc bych knize vytknula a to je bohužel překlad. Zas tak dobrou angličtinu nemám, abych si knihu přečetla v originále, ale kdo ví, třeba se k tomu jednou dostanu. Jinak po dějové stránce za mě moc dobrý thriller, který do těchto zimních dnů můžu jen doporučit.

Kniha začíná nevinnou hrou na schovávanou matky s dcerou. Hra je jiná v tom, že matka své dítě už nenajde. Zoufale hledá všude po parku. Myslí si, že dcera Ella se jen tak nechce odhalit, proto pořád vyčkává ve svém úkrytu. Po několika dlouhých minutách, kdy už Ellu hledá celý park matce dojde, že její dcera je pryč. Proto hned zavolá policii.

Na knize se mi moc líbilo, že mi už od začátku víme, co se s Ellou stalo a sledujeme tak nejenom zoufalou rodinu Elly, ale i samotnou Ellu a to, co prožívá.

Pokud vás zajímá, jestli matka ještě svou dceru někdy uvidí a kdo doopravdy stojí za jejím zmizením, budete si knihu muset přečíst až do úplného konce.

0 komentářů:

Okomentovat