pondělí 12. února 2018

Pro co do drogerie Teta?

K Vánocům jsem od mamky dostala dárkový kupón do Tety a nedávno jsem se tam konečně vydala vybrat si pár produktů.


Já se příliš nemaluju, takže moc dekorativní kosmetiky nepotřebuju a nevyplatí se mi proto kupovat produkty nějakých dražších značek, které v drogerii jen tak nenajdete. Proto si naprosto vystačím s DéeMkem, nebo právě s Tetou.

Tento článek není žádná spolupráce, jen bych vám, kdo to máte s malováním stejně jako já, ráda doporučila pár produktů, které mě osobně vyhovují a které používám.

Mám hodně citlivou pleť a proto se vždy bojím vyzkoušet nějaký nový produkt. U značky Garnier se toho ale nikdy nebojím. Všechny produkty od této značky, které jsem dosud vyzkoušela mi více než vyhovovaly. Proto jsem šla na jistotu.

Jako první tu mám tedy micelární vodu od značky Garnier. Když jsem jí brala z koupelny, kvůli focení, asi čtvtina se mi omylem vylila, proto to vypadá, že jí už používám déle. Tato růžová je určena pro citlivou pleť. Zelená je pro smíšenou a citlivou pleť a modrá je určena pro smíšenou až mastnou pleť. Pokud se nemýlím, ještě by toto 400ml balení měli mít ve slevě za nějakých 120,-.


Další produkt je opět od značky Garnier a tím je čistící péče proti černým tečkám s aktivní složkou uhlí.  Dá se použít buď jako peeling, gel, nebo pleťová maska. Už jsem jí několikrát zkoušela a je opravdu skvělá, můžu jenom doporučit! V Tetě tento gel mají teď dlouhodobě zlevněný - 150ml za 100,-.


Neuvěřitelné voňavé sprchové gely Dermacol Aroma ritual asi znáte každý. Já jsem je dříve používala hodně, ale čeho je moc, toho je příliš. Ta vůně je opravdu pronikavá, proto ho používám opravdu jen občas. Tentokrát jsem si ho koupila, protože byl ve slěvě a stál jenom nějakých 30,- jestli ho mají stále ve slevě jsem bohužel nezjistila.


Potom tu mám šampon na vlasy od Lorealu. Tento produkt, který má být 3v1, tedy šampon, balzám i maska, jsem jednu dobu viděla opravdu všude, proto jsem si řekla, že ho vyzkouším. Mám celkem dlouhé vlasy a dávat si při každém umytí šampon a poté ještě balzám mě už nebavilo. Jsem líná. Bohužel mě ale tento produkt zklamal. Konzistencí mi přijde jen jako balzám. Myla jsem si s ním hlavu večer a ráno jsem měla úplně mastné vlasy. Potom jsem ho zkoušela ještě dvakrát, i si umýt vlasy ráno, abych nešla spát s mokrou hlavou, ale efekt byl bohužel stejný. 400ml jsem kupovala za nějakých 110,-


Makeup a pudr od Gabrielly Salvete, které jsem používala do teď mi už bohužel dochází, proto jsem se musela podívat po něčem novém. Rozhodla jsem se opět pro hodně propagované produkty, kterámi jsou Maybelline Fit me. Vybrat odstín je pro mě pokaždé oříšek, nakonec jsem se rozhodla pro asi nejsvětlejší odstín 110. Opět na ně byla nějaká sleva, ale normálně makeup stojí 160,- a matující pudr 130,-.


A jako poslední tu mám paletku stínů, která je mojí první. Stíny jsem si nikdy nedělala ale tyhle paletky od Gabrielky se mi strašně líbily. Měli tam na výběr asi ze tří variant a rozhodovat se pro jednu jsem se musela hodně dlouho. Nakonec jsem si vybrala 01 Rose. Už se moc těším až jí vyzkouším. Pokud to ještě stihnete, měly by mít ještě na celý GS stojan 50% slevu!

0 komentářů:

Okomentovat