neděle 30. ledna 2022

Derren Brown: O kousek šťastnější

Přiznám se, že seberozvojovým knihám moc prostoru nedávám. Když jsem ale dostala od e-shopu megaknihy.cz nabídku zrecenzovat knihu O kousek šťastnější, anotace mě zaujala natolik, že jsem se rozhodla knihu zkusit.

 Recenze na non-fiction knihy u mě na blogu nevidíte často. Tahle si tu ale své místo zaslouží, protože mě velmi mile překvapila a podle mého názoru jsem si z ní opravdu něco odnesla, což je u seberozvojové literatury pro mě to nejdůležitější.

Útlá knížečka, jejíž autor Derren Brown ve svých myšlenkách vychází převážně ze stoicismu je rozdělena do někalika kratičkých kapitol, které se mi opravdu skvěle četly. Všechno mi dávalo smysl, něco jsem si vzala k srdci méně, něco více. 

Jak už název napovídá, po přečtení knihy bychom se ve svém životě měli stát o kousek šťastnějšími. Autor nám v knize vlastně popisuje, co on sám dělá pro to, aby byl ve svém životě více šťastnější a jak to i my, jako čtenáři můžeme aplikovat do svého vlastního života. Kdo by to byl řekl, že tak kratičká knížečka, kterou máte za jeden večer přečtenou, v sobě dokáže skrývat tolik zajímavých myšlenek, které vám opravdu něco dají. Četla jsem už několik seberozvojovách knížek, které podle anotací slibovali, že udělají můj život hezčím, měli o x stovek stránek více, ale nakonec jsem si z nich nic nevzala. Co se mi na knize ještě moc líbilo, bylo také vhodné použití různých citátů, které autorův text ještě více povznesly. 

Tuto knihu mohu jen doporučit. Je to moc milé čtění, které vám nezabere tolik času, ale může vám toho do života spoustu přinést.




0 komentářů:

Okomentovat