pátek 8. března 2019

T.M.Frazier - King

Podle mě spíše T.M.Frazier - Doe.

Kniha se sice jmenuje King, ale hlavní postavou, kolem níž se motá celý děj je spíše Doe.

Knihu vydalo nové nakladatelství Ocelot a já ji mám z megaknihy.cz. Nejsem si jistá, ale myslím, že to je jediné místo, kde tuto knihu seženete. Teda minimálně v kamenném knihkupectví jsem jí nikde neviděla a Luxor jí nemá určitě. Odkaz na knihu je ZDE.

Abych byla upřímná, po první kapitole jsem byla trošku na vážkách a vůbec se mi ve čtení nechtělo pokračovat. Bylo tam spousty překlepů a překladatelských chyb. Navíc celková grafická úprava knihy pro mě byla velmi nezvyklá a nečetla se mi příliš dobře. Nicméně jsem se překonala a četla dál. Postupně jsem překlepy až tak nevnímala a věnovala se plně ději. Ten mě totiž naprosto pohltil.

V knize sledujeme dvě hlavní postavy. První z nich je Brantley King, tatér, kriminálník, ale i dobrý přítel. Na druhé straně Doe, drobná dívka, která je Kingův naprostý opak.

Děj začíná ve chvíli, kdy se Doe vzbudí na ulici u popelnic, potřísněná krví a nepamatuje si kdo je ani co tam dělá. Po této události se seznámí s Nicky, která užívá drogy a není pro Doe zrovna nejlepším příkladem. Právě Nicky vezme Doe na párty, která slibuje, že tam bude spousta motorkářů a Doe plánuje, že jednoho z nich sbalí, aby jí následně mohl chránit. Když se dostanou na místo, dozví se, že jde o přivítací párty Kinga, kterého právě pustili z vězení. No a tam se Doe a King poprvé seznámí.

Nicky ale v Kingově domě ukradne nějaké peníze a uteče. King se kvůli tomu rozhodne Doe držet v jeho domě, protože si myslí, že v tom s Nicky jede také. Doe ale nemá kam jinam jít a proto si na život v Kingově domě zvykne a jak asi tušíte - zamilují se do sebe. King má mnoho nevyřešených věcí z minulosti a Doe se zas snaží zjistit, kdo byla předtím a jak je možné, že jí nikdo nehledá. A nebo hledá?

Kniha je plná vražd, drog, erotiky, tvrdého sexu a radši ji čtěte jenom doma. :D Nakonec se mi kniha líbila natolik, že si chci určitě přečíst další díl, který v češtině teprve vyjde. Děkuji moc Megaknihám za poskytnutí recenzního výtisku!

0 komentářů:

Okomentovat