pátek 21. června 2019

Chevy Stevens: Nenechám tě odejít

Dnes bych vám ráda představila novinku z nakladatelství Ocelot, a tou je kniha Nenechám tě odejít od Chevy Stevens.

Když mi přišla nabídka od Megaknihy.cz zrecenzovat tuto knihu, rozhodovala jsem se jen podle anotace. Autorku jsem dříve neznala i přes to, že na Databázi knih mají její předchozí knihy velmi pozitivní hodnocení. Kniha Nenechám tě odejít se mi četla velmi dobře a určitě to nebude poslední kniha, kterou od autorky přečtu.

Jedná se o psychothriller, ve kterém se řeší téma domácího násilí a stalkingu. Na začátku knihy se ocitáváme v situaci, kdy Lindsay zrovna uklízí v jednom z domů (vede uklízecí firmu), když má pocit že jí někdo sleduje. Lindsay ví, že jejího bývalého manžela Andrewa právě pustili z vězení a má strach, že se jedná právě o něj.

 V následujících kapitolách se společně s Lindsay vracíme do minulosti, kdy ještě s Andrewem žila a společně vychovávali dceru Sophii. Andrew byl skvělý táta a do jisté doby i skvělý manžel. Konkrétně do doby, než začal Linsay bít. Ta se proto rozhodla, že společně se svou dcerou z domu utečou. To se jim nakonec s pomocí pár přátel povedlo. Následně Andrewa zatkli a Lindsay začala se svou dcerou žít nový život.

Potom, co je Andrey propuštěn z vězení se Lindsay začnou dít strašné věci. Kromě pocitu, že jí stále někdo sleduje jí někdo otráví psa, vloupá se do domu a napadne jejího současného přítele. Není divu, že ji hned napadne, že je za tím právě její bývalý manžel. Ten ale tvrdí, že se změnil a chce hlavně poznat svou teď už skoro dospělou dceru, kterou za celou dobu co byl ve vězení neviděl. Lindsay ho ale nechce vyslechnout, natož se s ním setkat. Je to tedy skutečně Andrew, kdo Lindsay sleduje a snaží se jí ublížit?

V knize se střídají pohledy Lindsay a její dcery Sophie. Můžeme tak nahlédnout i do vztahu matky s dcerou, což se mi na knize moc líbilo. Vlastně až na trošku jiný konec než jsem očekávala, (ale to už je můj problém :D) se mi kniha moc líbila a velmi dobře se mi četla. Měla jsem jí přečtenou asi za dva dny.

Je to moje druhá přečtená kniha z nakladatelství Ocelot za kterou děkuji https://www.megaknihy.cz/!


0 komentářů:

Okomentovat