pátek 30. října 2020

Shari Lapena: Jeden z nás

Knihy od Shari Lapeny mám moc ráda, proto jsem se moc těšila na její knihu Jeden z nás, kterou jsem četla hned po jejím vydání. (Tohle je názorná ukázka toho, jak moc jsem s recenzemi pozadu :D) Po knize Nevítaný host jsem se těšila, že se autorka vrátí opět k thrilleru. Co si budem, ten jí jde lépe než detektivka. To se i stalo, protože Jeden z nás byl opravdu thriller, který opět nezklamal.


Stejně jako všechny ostatní autorčiny knihy, jsem i tuto měla přečtenou za pár hodin. Hned na začátku si uděláte o každé postavě určitý obrázek, ale po pár kapitolách vás autorka opět vyvede z omylu. Opět se totiž ocitáme v sousedství, kde každý tak trošku něco skrývá.

Vše začne ve chvíli, kdy se syn jedné ženy ze sousedství vloupá do několika jiných domů jejich sousedů. Jen tak, ze srandy. Žena i přesto, že jí to nebylo doporučeno, vhodí do všech domů, kde si myslí, že její syn byl, obálku s dopisem, že se moc omlouvá za svého syna. Jenže co se nestane. V jednom z těch domů najdou mrtvou ženu. A její syn se rázem stane hlavním podezřelým. Jenže její syn v tom domě tak úplně nebyl...To znamená, že vraždu musel spáchat někdo jiný.

Jeden z nich to byl. Ale kdo? Od poloviny knihy jsem si byla jistá, že to vím. Ale jak už to u knih od této autorky bývá, nechala mě tápat až do samotného konce knihy, kdy se samozřejmě ukázalo, že můj tip je naprosto vedle. Jako oddechový thriller můžu s naprostou jistotou doporučit, stejně jako všechny autorčiny předchozí knihy!

0 komentářů:

Okomentovat