sobota 17. dubna 2021

Knihy: Chystám se číst

Stále píšu o přečtených knihách, ale nikdy mě ještě nenapadlo, napsat o těch nepřečtených. Tak to pojďme napravit!

Každý knihomol má určitě seznam knih, které se chystá si v nejbližší době přečíst. Někdo nad tímto seznamem má kontrolu a pravidelně si z něj knihy odškrtává, no a pak jsem tady já, které to číslo stále roste. 


Známe to každý, stále vycházejí nové a zajímavé knihy a my nevíme, co číst dříve. Pracuji v knihkupectví, takže tam mi rukou projde doslova každá novinka a to je potom hodně těžké, ten můj seznam držet z krátka. Momentálně se snažím držet na +- 100 knihách. Teď se možná většina z vás zhrozí, ale věřte, že to bylo ještě mnohem horší. Seznam knih k přečtení jsem si začala dělat na Vyšší odborné škole, kdy nám jedna z profesorek doporučila knihu a já si jí přidala na Databázi knih do seznamu "Chystám se číst". Od té doby tam skoro každý den něco přidávám. Na mém bookstagramu (@b612place) sleduji tolik inspirativních profilů a tak pokaždé když projíždím feed, narazím minimálně na jeden titul, který mě zaujme. Zároveň se ale děsím jakéhokoliv čísla, které je vyšší než 100, takže pravidelně zhruba každý týden seznam projíždím a mažu knihy, které mě třeba mohly zajímat v minulosti, ale teď už mě tolik nelákají. No a samozřejmě nejúčinější zbůsob, jak toto číslo zmenšovat, je číst knihy ze seznamu. Snažím se, ale momentálně čtu spíše nepřečtené knihy, které mám už v knihovně a které v tomto seznamu nemám započítané. (To bych se z toho asi už nikdy nevyhrabala. :D)

Za poslední dobu jsem si do seznamu přidala docela dost knih, na které se už moc těším. Je to například dotisk knihy Nejsem jako vy od Jodi Picoult, Další kniha od Cary Hunter Takový hněv, nebo Les vzpomínek od Sam Lloyd. Kdo by měl zájem se inspirovat, nezapoměňte mě sledovat na Databázi knih!:)


Také máte seznam knih, které se chystáte číst?

Jakou zajímavou knihu jste do něj přidali naposledy?


•Foto zdroj: pinterest.com


This entry was posted in

0 komentářů:

Okomentovat