úterý 29. listopadu 2022

Colleen Hoover: 9. Listopad

 Colleen Hoover. Autorka, kterou zná celý tiktok. Já jsem Colleen znala tedy už předtím, než začal boom kolem knihy Námi to končí. Jako první jsem od autorky četla thriller Pravda nebo lež a poté jsem zkusila román Odvrácená tvář lásky. Obě knihy mě moc bavily, proto jsem nedávno rozečetla i už výše zmiňovanou knihu Námi to končí, abych zjistila, jestli je opravdu tak dobrá. No, ještě jsem ji nedočetla a musím se hodne přemáhat abych jí neodložila nedočtenou. Nicméně během toho všeho jsem stihla začít číst 9. Listopad, kterému se budu věnovat v tomto článku.



Romány o lásce příliš nečtu, ale zrovna tenhle se mi hodil do knižní výzvy od databazeknih.cz. Velmi mile mě překvapil a dal mi odvahu na to, abych konečně dočetla i Námi to končí.

Kniha 9. Listopad vypráví o dvou mladých lidech. Dívce Fallon, které se kvůli požáru a četným popáleninám zhroutila slibně rozjetá herecká kariéra. Fallon se v den prvního výročí od požáru, právě 9. Listopadu, sejde se svým otcem, kterému sdělí, že se už zítra stěhuje do L.A. Ten samý den do Fallonina života vstoupí Ben. Mladý spisovatel, který se do Fallon ihned zakouká. Ti dva si rozumí tak moc, že spolu prožijí celý 9.Listopad a zároveň tedy jen jeden den předtím, než se Fallon stěhuje pryč. S Benem si na sebe nedají žádný kontakt, jen si slíbí, že se přesně za rok sejdou na stejném místě, na kterém se poznali. A to samé budou opakovat ještě čtyři další roky.

Takhle sledujeme životy obou během celých pěti let. Oba dva zjistí, že mají více společného, než si myslí. Velmi mě bavilo jak se obě postavy vyvíjely v průběhu let. 

Knize dávám 5*/5*, nemám vůbec co vytknout. Přečteno jsem měla asi za dva dny a určitě se ke knize ještě někdy vrátím.

 

0 komentářů:

Okomentovat